tirsdag den 1. januar 2008

Tagged og Nytår

Hmm jeg har opdaget før jul jeg blev tagged af Signe Nagly men ved ikke om man så bare skriver her at man er det eller om man skal modtage noget via mail eller noget? Men altså jeg svarer nu her så.

Det er min første gang, og jeg skal så skrive 7 juleønsker:

1. At der kommer lidt mere glæde i "the Circle of life" her i vores lille familie, efter denne hårde tur
2. At jeg får set min søster noget oftere.
3. At få scrappet min datters "Barnets bog".
4. Acceptere at man har brug for kritik for at kunne blive bedre.
5. Få scrappet meget mere end jeg har gjort det sidste år.
6. At få min eksamen til sommer så det hele er overstået :).
7. At gøre lidt mere for mig selv, forkæle mig selv:) og min dejlige familie.

Jeg tagger Rikke (Scraps) og Anne Thormose

Godt nytår alle sammen

Ingen kommentarer: