torsdag den 24. januar 2008

Nye kort / New cards

Så fik jeg lavet lidt kort igen. Jeg har prøvet mig lidt med doodling men er stadig meget usikker på det, men har fundet udaf at det lykkedes bedre hvis ikke jeg laver en "kladde" altså tegner op først med blyant for så at tegne op med permanent tusch bagefter.

I've just finished some cards again and tried the doodling stuff, still not good but better. And I found out that its better for me not to make a "sketch" on the card first but draw with permanent ink from the beginning.

Et random fødselsdagskort med doodling. / A random birthday card with doodling

Et tillykke med drengen fødselskort til vores venner, håber de ikke kigger på bloggen for så ved de hvad der kommer med posten:)
A card for my friends who just had a little baby boy. Hopefully they don't read my blog, otherwise they know what the mailman is bringing:)

En udfordring fra Scraps om noget med doodling og hjemmelavet pynt:)
A challenge from Scraps, it had to contain doodling and homemade dekor:)

8 kommentarer:

Thanni sagde ...

Hvor er det nogen fine kort - jeg kan især godt li' det nederste med doodlingen :)

Rikke sagde ...

ja jeg holder med jette... vores udfrodring er suuuuper lækkert...især sommerfuglen og de sorte streger/ doodling du har lavet

bravo

knus

cammy sagde ...

again nothing new..hehe nicely done, i think everything you do is wonderful, very unique.. Bravo

cammy

maria sagde ...

super flotte kort du har lavet :0)

Bitten sagde ...

Åj jeg synes bare dine kort er super skønne, jeg ville ønske jeg var kreativ nok til kort, men det kniber lidt :-)

Anne Thormose sagde ...

Lækre kort du har fået lavet. Og det med at tegne doodlingen op med blyant først - ja, sådan gør jeg også. ;o)

Pia sagde ...

Super super flotte kort

Susanne sagde ...

Sikken nogle flotte kort, dit Søsterkort wow det er jeg bare helt vild med