tirsdag den 15. januar 2008

Memories in a box

Mit nyeste "skud på kreativitets stammen" er denne Memories in a box, som jeg synes var et hammer godt alternativ til et minialbum.
Det har 3 "flipsider" som så har fået afrundede hjørner så de var lettere at "flip over":)
Jeg har glemt at tage et billede med låget på men det gør jeg lige i morgen når der er ordentlig sollys igen.
Men selve kassen inkl materialer hvis man skulle købe den på nettet havde den nette sum af 195 kroner.. det gad jeg ikke give så det hele er homemade:)

I made my own "memories in a box". They are way to expensive to buy. Its a good alternativ to normal minialbums and funny to make.












6 kommentarer:

cammy sagde ...

Wow Very nice, and very unique, this looks like you took alot of time, very nicely done way to go peggy-sue!!

Anonym sagde ...

Wow Peggy-Sue! Den er super fantastisk!

Curly sagde ...

Damn...... Det er i den grad helt iorden.... Ser hamrende godt ud.... Nu skal al den kreativitet jo gerne smitte lidt af på mig... hehe...

Rikke sagde ...

wau du får 10 stjerner....super super flot.....og fantastiske billeder især "Mors baby" og "stolt farmand" hehe ja må sige han ser bestemt stolt ud ;)

igen vildt flot, du er vildt kreativ

ha en go dag, håber vi ses i aften, eller måske før, har nok fri idag nemlig...

knus

Anonym sagde ...

hvor er den smart peggy sue!!

LuzinhaFolch sagde ...

Sure you can lift me:)
xoxo
Lucy