tirsdag den 22. januar 2008

Rikke (scraps) udfordrede mig en aften jeg liiige var ved at falde i søvn.. jeg fik 20 minutter og dette er hvad der kom frem. Vi byttede ATC den 19 januar 08 til kursus på PaperFarmen:)

Rikke thought I needed a challenge so therefor she told me to make an ATC card for her, and timelimit was 20 minutes. I had no clue how or what to do. But here it goes - my first ATC:)

Multiscraps 1. udfordring var et LO der skulle indholde: 1: bling/folie/glitter (eller noget i den retning). 2:et idol eller en person man så op til. 3: den skulle være liftet et sted fra.

Multiscraps has a challenge going on until December 2008, and the winner will be "ScrapQueen of the year 2008". We get different challenges and each person are rewarded with points for every LO/entry they make, and at the end of the year someone will be the winner:)
This challenge had to contain 1:bling/foil/wrappingfilm. 2: picture of an idol or person you look up to, and 3: you had to lift a sketch somewhere and link it:)

The ScrapCat forum hvor jeg første gang deltog i en udfordring.. da jeg så så alle de andre bidrag blev jeg vildt flov over mit eget. Jeg synes ikke det var godt nok i forhold til mange andres bidrag. Men deltog gjorde jeg .. men fremtiden vil vise om jeg vil deltage igen:) men som kloge mennesker siger "øvelse gør mester"

A competition/challenge at the scrapcat forum and i hated my own card when I saw all the other competitors entries.

2 kommentarer:

cammy sagde ...

this one is way cute, i need a page with this on it...makes me smile everytime i see it:)
cammy

Thanni sagde ...

Nå så det var dig der havde lavet det bidrag der fik min stemme til Multiscraps udfordring ;)...du skal ihvert fald ikke "gemme" dig til de næste udfordringer..sådan !!! :D