tirsdag den 22. januar 2008

you make my day


Åhh min kære scrap companion Signe Nagly ( udtales med hårdt g og ikke blødt som jeg troede:-) ) har sendt mig denne skønne "award" og jeg takker meget for denne ære.

Signe er en yderst hjælpsom person og er altid klar på en snak om alt mellem himmel og jord. Vores første "date" havde vi på et kursus på PaperFarmen den 19 januar 2008 - håber vi ses i fremtiden til andre events.

Jeg sender awarden videre til '''''''ø personer som jeg synes virkelig har fortjent den og hjælper mig med at være kreativ. Desværre kan jeg jo ikke sende den tilbage til Signe.

Anne Thormose: for sin venlige sjæl til at hjælpe en grøn person som mig. Hendes kreative evner har hjulpet mig meget og ved hun er en guru inden for scrap for mig:)
Rikke / Scraps: for de utallige udfordringer vi skal lave i fremtiden og for dem vi allerede har lavet og for hendes hyggeligt væsen som har banket mig oveni hovedet når jeg ikke føler jeg er god nok til det jeg laver.
Curly / Pernille: fordi du er dig.. og fordi du har været her i godt og ondt.

2 kommentarer:

Rikke sagde ...

mange tak søde :) det var da værd at komme hjem til :)glæder mig til at lære dig endn bedre at kende og ja jeg bliver ved med at gi dig de dunk i knolden for du ER rigtig dygtig :)

mange knus fra mig

Curly sagde ...

Taaaark! Hvor er du altså bare sød :)
Er helt og aldeles glad for at vi har lært hinanden at kende :)