onsdag den 23. januar 2008

The Paperfarm - 19 januar

Kurset på The Paperfarm var opstået fordi Signe (Nagly) og Peggy-Sue havde snakket om det kunne være hyggeligt at samles "et par stykker" og sammen med AnneT at lave noget produktivt.
Så vi skrev da lige et indlæg på The Scrap Cat og lige pludselig var "et par stykker" blevet til 16.. hvor to meldte fra... det havde vi natuligvis taget højde for så derfor var vi ca 16 tilmeldte:)
Jeg har ikke spugt de pågælende personer på billederne om det var ok med at de lå online.. men hvis ikke de synes om det så skriv endelig så fjerner jeg billedet igen.
For at jer der ikke var med kan se noget fra kurset og ikke ved hvem de andre er - har jeg sat navne under billederne:)

Peggy-Sue og Mona ( min moar:))
Er ved at vise noget embossing teknik.
Curly/Pernille, Cowgirl/Helle og vores allesammens AnneT
Helle er i fuld gang med sin nye interesse embossing:)

Cowgirl/Helle, NaglyNagly/Signe, Curly/Pernille og i baggrunden Anne og Sniksnak(tror jeg nok hun hed)

Fru Scrap/Hanne, Peggy-Sue, Mona, Sandie og Moster Olivia/Pernille.
Hanne og jeg står op og stempler, så kan man lettere "overskue" det hele:)

Nagly, Cowgirl, Curly og AnneT
Jeg havde mine stempler med fra USA så Anne lånte lige "et par stykker" og stemplede løs.

Og til sidst men ikke mindst vores egen Rehfeld/Lisbeth:) Og ved siden af Lene.

1 kommentar:

Cowgirl sagde ...

Dejlige billeder - man kan rigtig se hvor vi hygger os...Embrossing pulver er tilføjet listen over alle mine mangler...yeps !!!