onsdag den 2. januar 2008

Thankful meme

Jeg har for længe siden set at Naja havde sendt en thankful meme videre men jeg vidste ikke hvad jeg skulle stille op med den. Og eftersom jeg kun havde set den på hendes blog gjorde jeg ikke noget ved det. Nu har jeg talt med Naja og det viser sig at hun burde have sendt en besked om den men i juletravlheden glippede den:)

Her kommer der 6 ting jeg er taknemlig for...
1: at jeg haren skøn familie og svigerfamilie
2: at jeg har en super dejlig mand og datter som jeg elsker overalt på jorden
3: at jeg har en kreativ sans der er god som afstresningsmiddel:)
4: at jeg er sund og rask ( hvis man ser bort fra mine fysiske skader - haha)
5: at Danmark er et rart sted at leve
6: at jeg har en smuk hobby at dele med en masse dejlige mennesker

Jeg sender denne Thankful meme videre til Rikke (scraps) og Signe Nagly :D

2 kommentarer:

Maria sagde ...

Så fandt jeg også din blog, og kan godt forstå, du har ekstra meget at være taknemmelig for efter det du oplevede i juledagene. Puha, der kan hurtigt ske noget, der gør at man sætter pris på det, man har.

Glæder mig til at følge din blog :-)

Cheryl KVD sagde ...

Hi Peggy Sue!
I'm very honored to be the only blog from USA on your blog list! Thank you!!
Cheryl