torsdag den 7. februar 2008

weeee Penny Black ejer/owner

Så blev det endelig min tur til at blive Penny Black stempel ejer :) er de ikke skønne??!
De er alle fra den nye kollektion der lige er kommet. SÅ nu glæder jeg mig til at få dem brugt både på kort og mine skønne børne LO:)

Og hvor er det bare skønt med solen der skinner igen ikk:)

Finally its my turn to be the owner of some cute Penny Black stamps, aren't they cute??!
They are all from the newest collection and I really look forward to use'em on some cards and on my children LayOuts:)

Btw, the sun is shining here in Denmark Cammy, so I hope you'll enjoy your snow and wind. Hopefully the spring is on her way:)


4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej søde, ihh hvor er de søde! Hov nu kom jeg lige i tanker om din sms - hvad var det for nogle stempler du mente ? :-) Skønt med ny inspiration, glæder mig til at se hvad du får lavet med dem !

Rikke sagde ...

uhh du er heldig ;)

cammy sagde ...

Oh how cute, I really like the hedge hogs, but they are are really sweet and cute, you will put them to great use i'm sure!!!:)

Anne Thormose sagde ...

Tja.... nu ved jeg jo heldigvis, hvor du bor, så det kan være, at jeg skal forbi og stemple..... ;o)