onsdag den 1. april 2009

Convention and Layouts

SÅDAN... endelig fandt jeg min *beep* kortlæser, og ja ja.. når man lægger ting på plads kan man sørme ikke finde dem:)

Nedenfor er et LO der blev lavet til en skitsekonkurrence på Convention, og selvom jeg synes skitsen så let ud så viste det sig at den rent faktisk voldte en del af dem jeg kender problemer:)
De små grønne ting på swirls'ne er halve sten.
This Layout was made for the challenge at Convention, and even the sketch looks very easy, I found out that a lot of people had their trouble with it - including me:) But it ended out pretty well.
The green thingy's on the swirls are pearls:)

Dette LO nåede jeg desværre ikke at gøre færdig inden jeg skulle på kursus hos Nathalie desværre.. det var ellers en anden skitse til en konkurrence. Men efter kurset gjorde jeg skitsen færdig og den hører faktisk til en af mine foretrukne layouts nu:)

This Layout is also for a challenge, unfortunatly I didn't manage to get it finished before I went to a class with Nathalie at the convention. But I think it turned out well too, and I relly love the light colours.

Some details from the layout( sjov means fun)

Well guys.. I had a totally nice convention:) Und ich habe ja Nathalie, Maj-Britt und Christiane kennengelernt, also was braucht man noch:).
Have a nice day
Peggy-Sue




4 kommentarer:

Nathalie Kalbach sagde ...

Deine Layouts sind superschön!!! Besonders das zweite mit dem Punchinella ist super!!! Dir einen schönen TAG!

Anne sagde ...

Super skønne layouts du har lavet :-) Dejligt lige at hilse på dig igen!

Andrea, sagde ...

Fabulous layout, I love the colours and papers. I have emailed you the template for the pinwheel card on my blog - hope it gets to you!
Have a great weekend

Anonym sagde ...

billederne på strander er flotte