onsdag den 29. april 2009

Gave til Signe / gift for Signe

Signe fik også en gave naturligvis..
Signe had a gift too offcourse:)

Kortet er lavet aflangt da jeg synes det skulle matche størrelsen af det kort hvor pengene kom i.
The card is made rektangular so that it matches the card where the money is inside.

Detaljer af scallop cirkle og motivet der er farvelagt med H20's. Rundt i kanten på scalloppen er der sat små rhinsten - det tog lidt tid synes jeg. Blomsten er en whale of punch og en lille rhinsten i.
Details of the scalloped cirkle and the stamp image that I've colored with H20's. On the edge of the scalloped cirkle I put some rhinestones - tolk me a while:). THe flower is a whale of punch and a little rhinestone in the center.

They cirkle and the flowers are lifted up.


Kuverten hvor pengene er lagt i - envelope card bliver det også kaldt.
The envelope card with the money in it.


Tasken hvor alle ting blev lagt i. Kjolen er origami lavet:)
And the giftbag with all the goodies in it. The Dress is origami made:)

Have a nice sunny day all around the world:)



4 kommentarer:

Peggy-Sue sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Katja sagde ...

Hallo Peggy-Sue, auf meinem Blog hat dir der Vogel so gut gefallen. Das sind clear stamps von der Firma Inkadinkado.
Lg Katja

Charlotte sagde ...

Det var da en lidt spøjs kommentar du gav mig, med at du ikke fatter man tager ud og rejser uden børn, når nu man har sat dem i verden!
Vi taler jo ikke om at rejse jorden rundt i flere måneder. Vi taler om en tur på 4 dage.
Sådan gør vi her - og tro mig - vi er MEGET rundt i verden med vores børn både vinter og sommer. Vi elsker dem højt! Og vi elsker altså også hinanden, og vi er overbeviste om, at alle har brug for at "være sig selv" nogen gange - det er rigtig, rigtig sundt for parforholdet. Prøv det! :-)

Charlotte sagde ...

Det er så helt i orden. Og jeg ved godt det skrevne sprog ikke er som det talte.
Vi sætter skam også børnene i første række her - de betyder da alt i verden for os!
Vi glæder os så også vildt meget til vores kærestetur - bare os to - alene. Det er da fedt.
Kommer til at savne mine poder helt vildt, men glæder mig så til at se dem igen på mandag. :-)
God aften til dig. :-)
Hilsener fra Charlotte