mandag den 20. april 2009

Magnolia kit

Hej allesammen, håber i har haft en god påske og nogle skønne fridage. Jeg selv har været på Als de sidste to weekender og har nydt det i fulde drag.
Inden jeg drog til als torsdag eftermiddag skrev min søster enten tirsdag aften eller onsdag om jeg evt kunne nå at lave 3 stk a5 plancher med noget scrap på - jeg havde frie hænder og her er hvad der kom ud af det.
Eneste "bundne" ting var at der på dem skulle bruges ordene nærvær, tryghed og respekt.

Hey everybody, hopefully you had a nice easter holdiday too? I visited my parents and sister twice:)
On tuesday or wednesday my sister asked if I had the time for making 3 * a5 posters for a projekt on her job, and I said yes:). I had totally free hands - only the text had to be there.

Nærvær: jeg har brugt diverse stempler og tilbehør fra Magnolia og græsset er fra QK tangen. Motiverne er farvelagt med Twinkling H2O og der er lavet hvide streger i teksten med en hvid pen fra Arnold Busck :)

Tryghed: Igen Magnolia stempler og tilbehør, græs fra min QK tang og den lille kat i forgrunden er et stempelmotiv fra min veninde Cammy og er fra Stampin'up.
De små bier i græstoppene og solen er udover at være farvelagt også embosset med clear embossing.

Respekt: Den blev mere enkelt end de to forgående men jeg synes simpelthen den blev super. Og ja det er med vilje den er lavet anderledes end de andre.
Motivet er fra Funky Kitz så vidt jeg husker og blomsterne er punched fra mine Whale of Punch. Inde i blomsterne er der sat en halvperle på.
For all 3 is used Twinkling H2O's, grass from my QK squeezer, Magnolia motives. The last one of'em has Funky Kidz motive and I used my Whale of Punch.
Hope you liked them, and have a great sunny day:) The weather here is sunny and warm - although there where ice on the car:)

De hænger nu til evig skue på en plejehjem i Guderup på Als:).
They are now on an elderly home on my home island:)

1 kommentar:

Katja sagde ...

Wooow die Karte ist wunderschön.
Die Blumen so rundrum gefallen mir besonders gut!
LG Katja