onsdag den 29. april 2009

Signe - springstævne

Så er jeg hjemvendt fra konfirmation i det nordjyske.. og dagen inden skulle konfirmanden til et springstævne og så blev hun noget glad over at jeg havde "mit store kamera med". Der gik da også kun maks 5 minutter fra billederne landede på computeren til de røg ind på hendes profil på hestegalleri:)
Men hun blev glad for billederne og jeg kom helt til at savne at springe selv igen. Hmm måske jeg får startet igen *GG*

Back home after a lovely weekend in the northen of Denmark. The girl on the picture attended a jumping challenge the day before her confirmation and was so glad that I brought along my "big camera" :)
She was so happy about the pictures that right after they got on the computer they where put on her profile on a forum with horses:)
And do I have to say I'll simply have to scrap an album for her with her horse:)















Ingen kommentarer: