tirsdag den 7. april 2009

påskegaver :)

Stinnes blog fandt jeg i juni/juli sidste år en god "how-to" på disse små poser/tasker. Men jeg glemte alt om dem indtil jeg så dem fornyligt et andet sted ( har naturligvis glemt hvor).
Jeg synes de kunne udgøre en sød lille påskegave. Inden i tasken har jeg pakket noget chokolade ind i cellofan:)

I found theese small "bags" on Stinnes blog in june/july last year but forgot all about 'em. But recently I found them on another blog (forget where:)) and thought they might be useful for a tiny easter gift.
Inside the bag there is some choclate wrapped in cellofan ( is called?).



Denne her er til Athenas dagplejer:)
This one is for Athenas daycare mom :)

Hope you enjoyed what you saw - and have a nice easter

1 kommentar:

Trine Emdal sagde ...

de er da blevet super søde
dejlig påske gave