tirsdag den 3. juni 2008

Third time in a row

Endelig er de mundtlige eksamner overstået og jeg kan endelig få tid til at scrappe lidt. Nedenstående LO er fra den månedlige konkurrence hos Scrap Is Fun og jeg er næsten helt flov ved at sige jeg vandt igen - håber ikke nogen synes det er uretfærdigt at jeg har vundet igen

Jeg kom alt for sent i gang med skitsen ( læs: dagen inden den skulle indsendes) og det var en skitse jeg normalt ikke ville vælge da den var alt for bar til min smag. Men jeg fandt bare noget papir som havde skrift på og satte så noget vellum hen over.

Finally I've got some scrap time again, and i used it for a challenge on Scrap is Fun, and guess what.. I WON AGAIN - hopefully no one got mad about that.

I started the Layout very late (read: the evening it had to be send), 'cause the sketch was to "naked" if you ask for my opinion:) but I simply found some paper with text on and added some vellum and there you go:)


4 kommentarer:

Trine Emdal sagde ...

Tillykke igen det er rigtig flot
dejlige farver

Curly sagde ...

Du er da bare heldig som en i h.... hehe!
tillykke, glæder mig til at se præmien :)

Karina Beck sagde ...

Selvfølgelig er det ikke uretfærdigt. Du har lavet et rigtig flot LO.

Cheryl KVD sagde ...

Beautiful layout!! I love it!!
Cheryl