søndag den 8. juni 2008

Blogcandy

Uhha.. så mange der dog har blogcandy'er liggende for tiden. Tanja og hendes meddesignere hos Unikhobby er de næste i rækken og da hun er blevet designer hos Unikhobby udlover de på deres blogge: Tanjas hule, Troll, Stinne og Dorthe et par skønne præmier. Betingelserne står på deres blog:) men kig forbi de laver kanon flotte ting:)

Udover det har jeg ikke lavet det store, andet end et minialbum, jeg har nydt solen og varmen med min skønne datter. I dag var vi ved stranden og det nød vi i fulde drag:)

2 kommentarer:

Tanja sagde ...

Hej Peggy- Sue...

TAK fordi du vil deltage i min blog candy..
Dit navn er puttet i skålen - klar til at blive trukket ud..
Ønsker dig pøj pøj :o)
TUSIND TAK for din ros i et af mine indlæg - Det er altid dejligt at få ros..
Du laver også nogle rigtig flotte ting og jeg er vild med dit LO med generationerne.. :o)
Jeg ved endnu ikke om jeg kommer til Ryslinge til Oktober - kommer meget an på hvordan det går med at startet op med at studere.. :o)
Mange scrapknuzz Tanja

troll13 sagde ...

Tak fordi du ville være med i min blog-candy... TILLYKKE, du var den heldige vinder af to valgfrie dies fra Unik Hobby.

Du må meget gerne sende mig din adresse og din mailadresse, så får jeg Benedikte til at kontakte dig ang. hvilke die du gerne vil modtage.