tirsdag den 10. juni 2008

Gammelt LO / old layout

Engang for læææænge siden, januar 2007, lavede jeg dette Layout til en udfordring som Majer havde lavet et sted. Jeg fik det aldrig postet men synes da lige I skal se det. Det er et af mine første layouts, men jeg er faktisk meget tilfreds med det.. jeg savner blomster og lidt pynt på men har besluttet mig jeg ikke vil ændre det, da det er sjovt at se hvordan man udvikler sig:)


Well, I made this Layout loooong time ago, January 2007. I made it for a challenge that Majer came up with, but I don't remember where:) I never got it posted but I thought you should see it. It was one of my first work, but I'm satisfied with it. I has a lack of flowers and other stuff, but I decided NOT to change it, because its funny to see how you gain experience from your first work until now.

Have a nice day everyone and thanks for stopping by

Ingen kommentarer: