tirsdag den 10. juni 2008

Minialbum

Et mini album jeg har lavet på ingen tid.. ville ønske jeg havde haft mere tid men jeg havde simpelthen misforstået hvornår dette par skulle ud og rejse. Så da der fredag aften kommer en sms : "hej, det er ikke for at være fræk eller noget, men jeg ville lige høre hvor langt du er med minialbummet for det er jo i morgen nat vi rejser".. HVAD ??? shit.. så har jeg jo faktisk RYGENDE travlt.. så fredag aften klokken 22,30 sidder jeg og laver skitser til albummet udfra nogle af billederne jeg har fået.
Jeg er faktisk blevet meget tilfreds med resultatet hvis man tænker på jeg har mindre end 24 timer til at lave det.

A minialbum that is made of no time...i hoped for more time but because of a misunderstanding I had less than 24 hours.
Friday night I got a text message on the cell phone: "I don't wan't to be rude, but how far did you come with your minialbum? 'cause were leaving tomorrow night. I thought WHAT... ok.. now I felt stressed, so at 10:30pm I was making sketches to some of the pictures I've got.
Actually I'm almost satisfied with the mini if you consider I had less than 24 hours to make it:)


Alfabetet er fra American Crafts - Serendipity

Rosen er en die til QK, og tag er embosset med rød farve :)


det lyserøde bånd er fra min vindergave i marts fra ScrapIsFun, cirklerne er skåret ud med min shape cutter, og blomster er fra prima.


Båndet er fra panduro så vidt jeg husker, bogstaver fra K&Company, blomster og blade er fra prima. Midt i blomsten er der noget glitter glue.
Igen bogstaver fra K&Company, blomster prima, blade QK, og bånd fra landstoken.

Samme som forgående dog er papir i baggrunden fra by Nagly og hjerterne embosset.

Fødder og hænder er noget jeg har købt for så mange år siden jeg slet ikke husker hvorfra :)

A er fra American Craft og hedder Roller Rink, scrappers floss rundt om noget snor/tråd fra en juleswap.

Bånd fra American Crafts og knapper fra Panduro


Thanks for stopping by, and enjoy the day (here it is very windy and clowdy)


6 kommentarer:

Anne Thormose sagde ...

Hold da op, det er godt gået. Super flot album, og imponerende hurtigt, du har fået lavet det. ;o)

Unknown sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Unknown sagde ...

det er da et lækkert minialbum :)
det er mig der har slettet kommentaren, men du skal ikke lige spørge mig hvad jeg har lavet :)

Andrea, sagde ...

Fantastic mini album I love the papers you have used and all the little flowers. Have a good day

Curly sagde ...

Hvor er det bare sødt... og nøj hvor har du haft travlt... Så må det være godt med lidt sommerferie nu :)

Heike's Creativeplace sagde ...

Wow, das Album ist traumhaft schön gestaltet, so wunderschöne Details. Und die kleine Maus ist eh total süsssssssss :-)))