lørdag den 5. april 2008

Convention bidrag:)

Så er min første convention overstået og jeg er totalt bombet i låget må jeg sige. Alle de indtryk, nye mennesker, alle butikker og all den snak :). Men hygge mig det gjorde jeg så afgjort må jeg sige. Tak til dem jeg sad hos og tak til alle dem som gjorde dagen uforglemmelig. Og jeg er sikker på det ikke er sidste gang jeg er at finde på en convention - men hold op hvor gik de 9½ time dog vildt hurtigt.

Well, this was my first Convention but I enjoyed it like h***:), but all theese impressions, new people, the shops and all that talking:) But I definitly had a wonderful day. Thanks to you I was joining at the scrap table and all thoose who made this a great day. I now for sure, this is NOT the last time you will find me on a convention, but boy where did the 9½ hours go?

Man kunne på convention deltage i 1 konkurrence med 2 LayOuts og 2 kort. Skitser og mine bidrag kan ses nedenfor. Desværre vandt jeg ikke.

At the convention there was a challenge where you could join with 2 different LayOuts and 2 cards. Underneath you can see the sketch and my interpretation of'em. Unfortunatly I didn't win.












Hav en fortsat god aften / have a nice evening

1 kommentar:

Heike's Creativeplace sagde ...

Wow, du hast wunderschöne Layouts gemacht, gefallen mir alle Supergut.......süssse Bilder :-))