søndag den 6. april 2008

Convention - pictures :)

Puha.. så fik jeg lige lagt alle billeder online.. det tager altså længere tid end man lige tror:)
Men her kommer de så alle sammen og jeg forsøger at lægge de rette navne under... hvis nogen kender nogen som ikke er nævnt ved navn så sig endelig til.

Some Pictures from the Convention yesterday. I tried to put there real names and nicks underneath the pictures:)
Mig selv sagde giraffen:) Peggy-Sue owner of this blog:)

Ditto:)


Naja aka najaaraq , totalt opgivende eller hvad hun nu lige laver. Jeg havde simpelthen ondt i mine lattermuskler, hun er simpelthen så dejlig levende når hun fortæller og hendes mimik er skide god. Og så udbryder hun diverse underlige ting når noget er blevet væk som så også oftest ligger lige foran hende *GG*

Naja igen (hun ser ud som om hun helt har opgivet) Jeg tog to billeder og ingen blev med smil *GG*

Mathilde og Anni fra Nyborg, herlige tøser :)

Maria aka mariasmurf og mutti :) hyggelige

Pernille aka Curly var overtræt da hun var så smart at have en aftenvagt på Luux i Odense der så resulterede i kun 1½ times søvn inden convention:)

Anita fra Scrap Is Fun, total behagelig person og tak for præmierne :) hyggeligt at møde dig IRL.

Anita igen.. og hjælperen Pernille. Hun var bestemt lige så flink og hjælpsom som Anita.

Helena og Micke fra Landstoken. Fik købt alt alt for meget bånd der... hmmm nu jeg tænker over det .. kan man købe for meget bånd? :)

Min guru Majer.. hun havde et minialbum kursus, det var rigtig godt!!.. tror hun husker mig forevigt fordi jeg bad om hendes autograf på min vejledning til foldning af minialbum :)

Dybt koncentreret Majer igen


Moster Olivia aka Pernille

Moster Olivia igen :)
Skide godt billede i øvrigt - du er virkelig fotogen :)

Kirsten Gro :)

Berit aka BSJ så vidt jeg husker
Thats all folks :)


16 kommentarer:

Curly sagde ...

Godt med nogle billeder :)
Og næste gang skal jeg ikke ha en for stor trøje på... Det ligner jo lige ar jeg lagt mig ud med min. 10 kg. AARGH.....!

Det var da åbenbart et rigtig vinderbord vi sad ved, vi fik da skrabet lidt præmier til os... hehe

Rikke sagde ...

hey søde

tak for tippet på sms ;)

dejligt med nogen billeder, der var heldigvis ikke nogen af mig med alle mine shoppe poser haha

kram og godnat herfra
godt at se dig igen

og ja pernille super godt billed

Olivia sagde ...

Hej Peggy Sue

Lad mig lige slå fast med det samme, at man aldrig kan få for meget bånd!!! he he he...ikke at jeg selv mener jeg har for meget....he he he....
Det er nogle rigtig gode billeder du har taget Peggy Sue. Jeg takker for komplimentet...også til dig Rikke!!

Kh Pernille

Anne Thormose sagde ...

Skønne billeder du har fået taget. Jeg er dog sikker på, at man ikke kan få for mange scrapsager - og det er ligegyldigt om det er bånd, stempler, papir, dimser og lign. ;o)

Casa Ottman sagde ...

Förmycket bånd??? Nej, det kan man aldrig ha !!
/Helena :)

Charlotte sagde ...

Ja, jeg måtte jo lige ind og lure billeder efter din henvisning til din blog på TheScrapCat!! Det ser altså drønhyggeigt ud!! Dejligt i hyggede jer så meget på convention! Og herligt at se billeder derfra. :-)

Anonym sagde ...

ser ut som ni hade en trevlig pysselträff!! =D
Tack för dina ord inne hos mej! *glad*
Ritat..det betyder; drawing it myself =)
Så jag har gjort muren själv med andra ord =)
Oj..jag vet inte vilken font G:et är i..tyvärr.. =/
Många kramar Petra
http://paradises.blogg.se

Stinne sagde ...

Super billeder du fik taget. Jeg havde også mit kamera med. Men det kom aldrig frem. Jeg sad forøvrigt ved samme bord som Pernille. Total sød pige....

Fedt at du har lagt billeder og har fået navne under - så kan jeg genkende nogen af dem en anden gang!

Flot blog og lækre ting du har fået lavet!

Unknown sagde ...

Hej med dig,

Skønne billeder fra en skøn dag :) Og dejligt at møde dig - irl ;)

KH Heidi (en af de der scrapsisters)

Tanja sagde ...

Hej Peggy Sue...
Det var også rigtig hyggelig, at møde dig... Ja, vi havde det sjovt på vores række under Majer´s minialbum kursus... :o)
Hvor er det bare nogle total gode billeder du har fået taget.. Nogle rigtig flotte ting du har på din blog.. :o)
Scrapknuzzzz Tanja

Heike's Creativeplace sagde ...

Danke für deinen lieben Komm. auf meinem Blog :-)). Die Bind-it-all kostet bei uns 60 Euro, ich weiss ja nicht was die Maschine bei Euch kostet, ist bestimmt günstiger
:-))........

Tolle Bilder, war das ein Mekka, sieht nach sehr viel Spass und Kreativität aus.....

~Sorellina~ sagde ...

Hi Peggy-sue!

Vielen Dank für deinen Besuch auf meinem Blog. Ich coloriere mit Tombows und Aquarellstiften *es ist eine Mischung aus Beidem* :)

Tolle Fotos zeigst du uns da übrigens...sieht nach viel Spass und Kreativität aus!!

LG
Sorellina/Sabs

flatis stempelwelt sagde ...

Hallo Peggy-Sue,
ich schleich mal schnell auf deinen Blog um dir deine Fragen zu beantworten.
Ich coloriere mit Aquarellbuntstiften, am liebsten mit denen von Albrecht Dürer...
zum schluss wische ich aber immer mit einem kleinen Schwämmchen und etwas Distress Farbe (walnut -stain) die Ränder des Stempelbildes. Dadurch wirken sie ein bisschen Shabby ...
Die weißen Blümchen male ich mit einem weißen Gelstift frei Hand.

Deine Werke gefallen mir aber auch sehr gut.
Ich bin ja mehr der Digital Scrapper, da mir meist das Material für die tollen Scraps fehlt. Und auf dem PC kann man ja alles machen und es gibt so viele freebies im Netz ...*lächel*

Lieben Gruß Sonja

Andrea, sagde ...

Looks like you had a fab time

Stinne sagde ...

Hej Peggy Sue

Swirlsne på mine kort er en REV dies fra QK.

Hvis du vil have nogen så send mig en pb!

Hilsen
Stinne

Cowgirl sagde ...

Skide gode billeder - Selvfølgelig kan man kun se noget af Kirsten - for bar kufferter....hi hi