fredag den 11. april 2008

Athenas bog

Træt efter en hyggelig aften hos AnneT med kortlavning havde jeg egentlig ikke regnet med at jeg skulle scrappe idag... men men men.. så skrev Trina da lige tidligt imorges om vi skulle skulle scrappe.. og ja hvorfor ikke..
Lo'et her startede jeg lidt på i Ryslinge og huskede at tegne mine ideer ned i min skitsebog inden vi kørte hjem.. og godt for det for jeg har ganske enkelt ikke haft overskud til at scrappe før idag. Så her er mit LO til Athenas bog, håber hun værdsætter det når hun engang bliver ældre.
Teksten til LO'et er bag ved det store billede:)

Tired after a very nice evening at a friends house, I did not expect to scrap.. but how things can change very fast *LOL*. But in the morning Trine send a textmessage, "hey.. are you up for some scrapping today", and how was i supose to say no to an offer like that.
So here is my LO for Athenas album, hopefully she'll like it when she gets older.
Text to the Layout is behind the big picture.



6 kommentarer:

Pia sagde ...

Et super lo, dejlige farver og nogle skønne billeder

Trine Emdal sagde ...

Hej Peggy
det blev bare kanon god
jeg glæder mig til jeg bliver så dygtig
tak for en hyggelig dag
Knus Trine

Stinne sagde ...

ÅÅRH nu super lækre billeder af tøsen!

LækkertLO

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det var da et dejligt layout, du har lavet. Billederne er super kære ;o)

Naja Dorph Willumsen sagde ...

Jeg synes det blev rigtig pænt :D

Anonym sagde ...

Hej Pegz, Skønne billeder af prinsessen!