lørdag den 5. april 2008

Convention - different stuff :o)

Tidligere på ugen vandt jeg jo en konkurrence med et LayOut hos Scrap is Fun. Og her er så min fede Præmie. Anita havde luret jeg har en datter så farverne var tilpasset det. Alle ark er dobbeltsidet. Mange tak for den skønne præmie Anita.



Earlier this week I won a challenge on Scrap Is Fun. This is my awsome reward, and Anita knew I have a daughter so therefore the colours matched her:) Thank you so much for the lovely reward Anita.





Navneskilt havde jeg også fået lavet og synes egentlig det blev ret vellykket når man påtænker det blev lavet fredag aften mens vi sad og så film i stuen:)



Nametag I made too:) And I'm very pleased with it, considered I made this friday evening when watching a film:)


Jeg var med på Majers mini-album kursus og AnneT's værtindegaver. Rigtig spændende kurser men kors hvor gik tiden dog bare stærkt. Alle bogstaver, blomster og ramme var helt hvide da vi fik dem men der var heldigvis tid til at farvelægge/sværte dem:)


I joined Majers mini album course and AnneT's "hostess presents". Both were very exciting but time was little:). All the letters, flowers and frame were totally white, but there was time for colouring/ink'ing them:) Natuligvis skulle der også købes lidt. Da Scraps så spurgte hvad jeg havde købt svarede jeg i en sms at jeg kun havde købt småting.. jaja.. prøv lige at definer småting igen:)
Punch, clearstamps, sizzlits,QK, ribbon glue, hurtig lim, scrappers net er købt hos Scrap is Fun.
Blomster i venstre side er købt hos Multiscrap + 2 chalk sværter som ikke er med på billedet.
Alt båndet er købt hos Landstoken.
Scrappers floss og nogle ark(er ikke på) er købt hos Paperfarm.


Of course I had to by "some" stuff. And when Scrpas asked what I bought I just answered "not much, only a few things"... hmm look underneath:) It depends on how you define Not much:) Some of the stuff isn't on the picture:)

Scrap is Fun havde en Tag konkurrence som jeg blot deltog i med et hurtig bidrag. Jeg havde glemt alt om det og sagde til min sidemand jeg lige ville gå ned og forsøge mig:) og jeg vandt sørme.
Det skal lige siges at papir osv var givet altså ikke noget med alle mulige smarte ting fra ens eget bord :)
Tak for præmien Anita.

Scrap is Fun had a Tag challenge and I just entered for fun. I'd totally forgot the challenge and when we just had about half an hour to join I just went up there and made it and didn't expect to win. But as the matter of fact I did:)

Jeg havde da slet ikke kalkuleret med at jeg skulle have en taske med hjem, men Naja spurgte lige så løst om jeg ville købe den.. og jeg sagde... "måske, hvad vil du have få den?" da prisen kom sagde jeg ja tak.
Naja for hen og købte en ny og stillede denne på min plads. Brugt men skidepæn:)

I didn't calculate with buying a new trolly.. but one of my scrap friends wanted to sell hers and quietly asked if I wanted to buy it.... and i said... "maybe, whats the price?".. and after the price was said and said YES PLEASE... so now I have one because she already bought her a new one:)





Tak fordi du kiggede forbi / thanks for stopping by:)

2 kommentarer:

Curly sagde ...

Hehe... Ja, den dag gik alt for hurtig også selvom jeg kun havde sovet halvanden time... hehe!!
Bilen var ihvertfald pænt læsset da vi skulle hjem... Nu var der jo både taske, tote og symaskinen som jeg vandt, der også lige skulle være plads til!!

Anne Thormose sagde ...

Lækre sager, du har fået købt, glæder mig til at se, hvad du får brugt det hele til. ;o)