onsdag den 2. april 2008

what a wonderful start :)

Weeeeee, mig som hader mandage blev yderst glad igår aftes da jeg opdagede at mit LO havde vundet på scrap-is-fun forummet.
Jeg var med i marts måneds konkurrence på http://www.scrap-is-fun.dk/ forum og nedenfor kan du se både skitse og mit bidrag som naturligvis er af vores lille prinsesse en dag i april 2007 :)

Woohooo, I who hates mondays got a very nice surprice yesterday. My LO with my little daughter ( who is not that little anylonger) won a price on the scrap-is-fun forum.
I entered the challenge for March with the LO underneath and made out of the sketch you see there too:)
It's my little princess on the bird and the picture was taken last year in April.






Og som om dette ikke var nok så vandt jeg sørme på en amerikansk blog også. Jeg har tidligere på bloggen skrevet om at jeg havde deltaget i en RAK (random akt of kindness) for en ung kvinde ved navn Lois der har kræft.
Igår havde Lois og hendes veninde Wilna som har bloggen så trukket en del navne til denne RAK - og der var jeg sørme. Tak til Lois og Wilna, selvom jeg synes det var en stor gave at kunne hjælpe en som har det dårligt. Lois har lagt en video på Wilnas blog, og sikke skønt det var at se hende "IRL" og dejligt at se hende blive så glad for alle de kort hun havde fået fra hele verdenen. Faktisk fik hun hele 143, det synes jeg er virkelig flot.
Tak til alle jer som deltog og hjalp et andet menneske med lidt glæde. Iøvrigt ved jeg at mh72 også vandt :)

And as if this wasn't enough, I also won a drawing on an american blog too.
Earlier on this blog I wrote that I made a card for a young woman called Lois, she has cancer and might not have long to live. The card was a RAK.
Yesterday Lois and her friend Wilna - the owner of the blog - was drawing some names and guess what.. I was one of them to win the RAK. But making the card for Lois was really a gift in it self, so I got very surpriced when I saw my own name on that list.
Thanks to all of you who made a card that could cheer her up, and give her some joy in this hard time. Actually she got 143 cards from all over the world. Very nice.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Pegz, Wow hvor er det fedt! Dobbelt tillykke, kan man vist godt sige!

Anonym sagde ...

Hej Peggy
kanon flot kort

Pia sagde ...

Tillykke med det hele, et super flot lo i rigtig tøze farver ser rigtig flot ud med blomsterne og det skrevne rundt i kanten

Maria sagde ...

stort tillykke - med begge dele!!

Heike's Creativeplace sagde ...

Wow, tolles Layout, das musste ja gewinnnen :-). Deine Tochter ist total süsssssss.......