onsdag den 5. december 2007

Skøn mand eller hvad



*Suk*.. kan man andet end elske en mand der sender en blomster?

Idag fik jeg denne smukke buket af min mand, og jeg var totalt overrasket.. og så var der en lille æske chokolade med også.

I kortet til mid stod der:
Min elskede skat
Jeg elsker dig over alt på jorden. Du og Athena betyder alt for mig.
Jeg håber i vil være der for mig altid.
Kys din mand.

Jeg behøver ikke sige jeg fældede en tåre af bare glæde over at være gift med en sådan dejlig mand vel?

Mange glade hilsner fra Peggy-Sue som elsker sin mand rigtig højt.

3 kommentarer:

Rikke sagde ...

de der it-mænd har sgu stil og charme... jeg har også fået blomster idag haha....tror du de har snakket sammen... vi har begge fået blomster og qk tang... vi er nogen heldige princesser

kram Rikke

Annika sagde ...

Hvor er det skønt!
Ja, det er guld værd når man bliver overrasket.

Nyd hinanden og bliv ved med overraskelserne - begge veje :)

Anonym sagde ...

Hej Peggy-Sue, Ihhh hvor var det bare den skønneste tanke fra ham din søde mand! Sådan nogle skulle der være flere af i verden :-)