torsdag den 6. december 2007






SÅ fik jeg lige kreeret et lille julekort mere. Det er igen Criss-Cross som kan åbnes via "bæltet" og som ikke er samme størrelse som det fra USA. Dette er 10*10 cm kan man vel sige :)









Og endnu engang har jeg haft hjernen i blød med de små morgenmads produkter for jeg er lidt et ordensmenneske. Der må gerne være rod med det skal være organiseret rod. Så derfor har jeg samlet alle QK udstandsninger i en boks og dem fra Sidekick i en anden.. og samtidig kunne jeg jo lige lave en kasse til Sizziz pladerne:)

6 kommentarer:

Rikke sagde ...

rigtig fint kort igen.... sødt at det inderste af kortet er samme papir som spændet... bravo...

kasserne er lækre, go ide

Anonym sagde ...

Ihh hvor er det fedt at du laver scrappede kasser til opbevaring- det vil jeg også :-)! Fedt med inspirationen Peggy-Sue!

Lone sagde ...

Jeps Peggy-sue det er netop disse kort jeg godt kunne tænke mig opskriften til. Det er bare nogle super flotte kort du har fået lavet. Og ja ikke mindst opbevaringskasser...de er oss bare super...

Cowgirl sagde ...

Lækkert julekort - håber at se flere - det er du god til...

Anne Bente sagde ...

åhhh, såå utrolig lækre kort du dog laver :)

Pia sagde ...

Hvor er det et sødt julekort, er vild med bogstaverne. God ide' med opbevarings kasserne