onsdag den 5. december 2007

Mit eget design


Så har jeg helt ærligt lavet mit eget design i form af Criss-Cross modellen fra Anne som viste mig det til et kursus.
Jeg har så bare lavet det i form af sparsommelighed.. jeg synes nemlig der gik for meget karton til spilde når man skulle lave dobbelt midterplade eller hvad jeg skal kalde det.
Belt-loop'en er sat fast mens det røde bånd er til at trække ud så man kan åbne kortet.
På bagsiden sidder endnu en loop for synes skyld og holder fast i enden på den røde strimmel.
Motivet er fra Anne T og er fra Magnolia.
Det ternede papir er fra en Månedspakke fra Scrap Shop som jeg aldrig fik brugt - dobbeltsidet forresten.
Håber du synes om det du så :)
Iøvrig er længden af hele kortet det som svarer til et normalt papir/karton beregnet til Scrap LO.

2 kommentarer:

Rikke sagde ...

Det er bare blevet super godt farverne, spændet og stemplet og ikke mindst det nye format af kortet

husk lige skabelonen når vi ses i det nye år... husk det det nu, nu har jeg sagt det haha

go dag
knus

Anonym sagde ...

Hej Peggy-sue, nøj hvor er de fede dine julekort! Kan godt huske at jeg synes 14 stk var mange, men dem som får sådan et julekort må virkelig blive glade, de er super flotte! Og tillykke med det nye værktøj, det glæder jeg mig til at se brugt :-) Knus herfra