onsdag den 28. november 2007

Kreativt minded

Så fik jeg sørme kreeret et julekort helt for mig selv.. og totally handmade:)

Jeg synes da selv jeg er ret kreativ minded og Anne T fik mig da også i den rigtige retning igen :): Anne bruger en del Anton Berg kasser til diverse pynt, og de var dekoreret med papir osv.. det blev jeg inspireret af og lavede udaf en børneskotøjsæske en bånd kasse :) Og ud af en Kims Peter Plys fuldkornskikse pakke en kasse til alt det juledims jeg nu ikke lige får brugt her i december.












3 kommentarer:

Sabina Bjerre sagde ...

rigtig sjov ide!!

Thanni sagde ...

Go' idé med de kasser - den må lige huskes :)
Og et rigtig sødt kort..igen ;)

Anne Thormose sagde ...

Hvor har du været flittig. Jeg burde også få beklædt nogle flere af mine æsker, det ser jo rigtig godt ud. ;o)