fredag den 11. juli 2008

PIF - Pay It Forward

Jeg har lige modtaget min PiF fra Katja i Tyskland og nu er det så min tur til at sende en videre til 3 personer. Så de tre første der efterlader en kommentar og har lyst til at deltage sender jeg en PiF videre til:)
Og forresten, kig lige forbi Katja's blog og se de kønne ting hun laver.

I've just recieved my PiF from Katja in Germany, and now its my turn to Pif to three people. So guys.. the first three entries in the blog will get a Pif from me:)
And btw, take a look at Katja's blog, she makes some nice things:)


Have a nice day and thanks for stopping by:)


4 kommentarer:

Majer sagde ...

Den er jeg da med på ;-)

Anonym sagde ...

Også mig, også mig. Jeg skal bare lige have det penslet ud.... Skal jeg sende videre til 3 eller modtager jeg bare en surprice fra dig?? Hvis det kræver en blog at deltage må jeg melde pas. Så får du bare en hilsen og tak for altid god inspiration. God weekend.
KH
10na

Katja sagde ...

Hallo Peggy-Sue, schön das meine Post bei dir angekommen ist. Die Bären heißen chris bears.
Du bekommst diese nur in diesem Shop:
www.Stempelbar.de
Die Stemeplbar hat ein exklusiv verkauf für diese Bären.
Ich wünsche dir viel Spaß beim Basteln :)
LG Katja

Peggy-Sue sagde ...

send mig lige jeres adresser så?
Næhh blog er vel lige meget.. du skal bare sende den videre til 3 personer som igen skal sende videre and so on:)