tirsdag den 15. juli 2008

Gave taske / gift box

Så har jeg været igang igen. De små tasker er rigtig lette at lave og det er kun fantasien der sætter grænser når de skal dekoreres.

I made some more gift boxes and I really enjoy making them. They are so easy to make and its only your fantasy that gives you limits in dekorating them.
Denne blå taske er til en barnedåb min søster skal til. Vedkommende der skal have den er ikke rigtig sådan en pynte kvinde men mere en minimal kvinde - hvis I forstår:)

This blue box is for a baptism my sister is going to at the end of the month, and the recievers mom isn't a dekorating thing, but more like.. only the stuff that you need - If you can follow me :)


Den grønne taske er som sangskjuler til et bryllup. Brudeparret ønsker ingen taler, sange osv.. men snydt snydt... her er en som endda er i limegrøn som bruden er glad for.

This box is for a wedding. The couple said they didn't want any speeches, songs or anything, but here they will have:) the giver is using it for holding songs written on paper. The bride loves LimeGreen, thats why the colour:)

Thanks for stopping by.

P.s jer som ville være med i PiF send mig jeres adresser:)

3 kommentarer:

flatis stempelwelt sagde ...

wow Peggy-Sue, die blaue gefällt mir besonders gut, richtig klasse....

hugs
Sonja xxx

Unknown sagde ...

de er godt nok flotte dine tasker :) det kan godt være jeg spørge dumt nu, men hvad er PiF?

Trine Emdal sagde ...

Halløj
de er da blevet super super gode og rigtig flotte
hvis du mangler en til dit PIF så er jeg med