onsdag den 2. juli 2008

Kalender

Jeg har altså ikke ligget på den lade side selvom det er ved at være et par dage siden jeg har vist noget kreativt. Har bla lavet en masse forskellige kort og så har jeg stemplet min første scene som kom til at være min nye kalender. Fra Danmarks Lærerforening får vi hvert år kalender og igen i år hvar den R** kedelig at se på, så jeg gik i gang med min Magnolia stempler som jeg fik i foråret.
Dertil har jeg fået et par Magnolia aftryk hos AnneT ( skilt og svampene).Jeg synes det var rigtig sjovt at prøve og fandt heldigvis udaf det med at maske. MEN .. i stedet for at bruge noget tyndt papir har jeg brugt transperanter.. synes det var meget lettere at overskue og de er jo ligeså lette at stemple på som papir.

I have been doing a lot lately, but haven't had the time to post it. But here is one of my projects. I get a kalender every year from the danish association for Teachers, and like always it was totally boring, so what to do?
Well if you got a scrapperes mind, you simply turn it into an altered art thingi right? And of course I did:)
This is my first scene stamping, but I think it turned out pretty well. The stamps are from Magnolia, and I also got some motives from AnneT.
Adding some dimensions under a tree, the flyagarics, the sign, some of the flowers and two clouds gives the scene a "life" so to say.
Instead of making masks from thin paper I simply used some clear plastic sheets ( the one you use for an overhead projector), and they are so nice working with, and you can look through:)


Hele scenen. Jeg har sat 3D puder på skiltet, svampene, nogle af blomsterne, et træ og på 2 af skyerne. Synes at motivet ellers blev for "fladt".
The whole scene. I added some dimensions on the sign, the flyagarics, some of the flowers, a tree and two of the clouds. Otherwise it turned out totally "flat".

Det hele igen men tættere på de rigtige farver.
Again, but closer to the real colours
Sådan ser forsiden ud i kalenderen og man kan nu tydeligt se at noget er fæstnet med 3D puder.
This is how the front is in the kalender, and now you can see the dimensions under the things:), they kind'a pops up:)

Og her er bagsiden så. Et træ, blomsterne og en sky har 3D puder under:)
And the back of it:) The tree, flowers and a cloud has dimensions under:)

Thanks for stopping by, and I hope you like what you saw:)

4 kommentarer:

Curly sagde ...

hvor er den bare blevet fed :)

Unknown sagde ...

ej det er da blevet rigtig godt :)

Heike's Creativeplace sagde ...

Wow, der Kalender sieht wundervoll aus......so tolle Farben.

Trine Emdal sagde ...

hej
den er da blevet super sød
ja den er meget pænere nu. en inden du lavede den