torsdag den 1. maj 2008

Vandt igen / won again

Jeg fik mig lige en glædelig overraskelse idag. Omkring middag sender Scraps mig en sms hvor der står "Tror du skal kigge på SIF ( Scrap Is Fun) søde, he he"... jeg tænkte straks.. hvorfor dog det.. og havde helt glemt April konkurrencen som jeg deltog i.
Og ved I hvad? jeg vandt sørme :) så to måneder i træk er da godt nok heldigt:)

Waouw.. I won again on the Scrap Is Fun forum, I didn't expect to do because other people had made some awsome Layouts and they are way more experienced than me.
But way to go made, twice in a row is nice.

Her er skitsen


Og her mit bidrag

Tak fordi I kiggede forbi og hav en fortsat god aften.
Thanks for stopping by and have a wonderful day/everning.






7 kommentarer:

Pia sagde ...

Tillykke med vinder layoutet, det er også super flot, lækre farver

Trine Emdal sagde ...

Hej peggy
Endnu en gang TILLYKKE
det er også bare et super flot layout
af Athena og Keld

Jette / ma11edina sagde ...

Tillykke med et rigtig flot vinderLO.( du fik nu også min stemme :-) ) Det er rigtig flot i farver og fortolkning af skitse!

Curly sagde ...

Tillykke igen igen :)

scrappermimi sagde ...

Congrats on your win again! WTG!

What a wonderful LO!

Anne Bente sagde ...

åhhh, jeg kan godt forstå dfet er et vinder lo, sååå flot :)

Anonym sagde ...

Stort tillykke herfra, dén er rigtig sød og flot, og nogle lækre farver som passer rigtig godt sammen.