mandag den 19. maj 2008

Awards

HOLD DA OP.. så fik jeg lige 3 awards smidt på bloggen. Jeg sender dem videre til nedenstående og hvorfor kan man også læse:)

Anne T: fordi du inspirerer mig enormt meget og altid er en hjælpende engel. Jeg værdsætter din hjælp og din ekspertise

Trine: fordi du er en god veninde og vores hyggelige scrappestunder er meget værdsatte.

Petra: fordi hun laver smukke kort og jeg bruger hendes blog som inspiration når jeg selv skal lave kort.

Huh... three awards at a time... waouw.. and thank you so much Heike, I really appreciate them and sadly I can't return them, "but if I could, i would do so:)". But I gave them to the people mentioned above and below.

Nancy: because she makes awsome stuff and like to work with cirkles like I do. You are an inspiration:)

Danke vielmals Heike, und währe es möglich würde ich sie an dich zurückschicken:). Ich schaue jeden Tag bei dir vorbei, und finde deine Sachen voll gut:)




Thanks for stopping by











2 kommentarer:

Trine Emdal sagde ...

Jamen jeg siger da mange mange tak
og ilige måde med vores scrappestunder som vi har for lidt af i tiden men det er der jo n lovlig grund til.

~Nancy~ sagde ...

Awww.. you're really too sweet for giving me this award!!!!!! You soooo made my day! Thanks thanks thanks!!!! Love your work too girlie!!! XOXO Nancy