onsdag den 7. maj 2008

Athena

Så fik jeg mig omsider snøvlet færdig til at få lavet et dørskilt til Athenas værelse. Og udover en lille svipser på A'et er jeg faktisk ret tilfreds med resultatet.

Da jeg havde hentet lillepigen i dagplejen sagde jeg mens vi var ved at låse hoveddøren op at nu skulle hun bare se hvad jeg havde lavet på hendes dør.
Athena går hen til sin dør og kigger op og udbryder "nøøøøøøøj"..... peger op på døren og siger "nøøøøøj" igen, kigger på mig og smiler.
Behøver jeg nævne at mit lille hjertede smeltede ved den glæde hun udtrykte:) så må vi bare håbe at hun engang ud i fremtiden bliver lige så glad når hun får sit (læs: til den tid sine) scrap album:)

Finally I finished the doorsign for Athenas (pronounced A-te-na) room and she really showed her happiness about it :) do I have to tell you my little hart melted when a saw her appreciation:9
Hopefully she'll appreciate her albums when she recieve them later in her live:)








Have a nice sunny day :) and dont forget the sunblocker :)


9 kommentarer:

Anne Thormose sagde ...

Hvor ser det godt ud. Kan rigtig godt lide, at det mønstrede papir ikke dækker hele bogstavet.

Anonym sagde ...

Hvor ser det sødt ud det dørskilt.

Blomsterne på min blog har jeg købt hos scrapbooktikken.dk i frederikshavn.

Trine Emdal sagde ...

De er bare blevet super gode Athenas bogstaver de klær hendes dør godt.

Curly sagde ...

Hvor er det bare sødt :) glæder mig til at se det irl...

Naja Dorph Willumsen sagde ...

Du fortsætter bare mine 3 unger hedder Malik, Tiril og Isa ;)
ej det ser rigtig godt ud kan godt lide blomsterne

~Nancy~ sagde ...

Hi Peggy Sue! Thank you so much for your sweet comment on my blog!!!! So happy to have found your blog this way too! These letters are awesome and so cute! Thanks for sharing! XOXO

Charlotte sagde ...

Det blev godt nok rigtigt sødt! Og skønt at hun blev så glad for mors overraskelse! :-)

Karina Beck sagde ...

Super flot dørskilt. Gode billeder så vi kan se de mange søde detaljer.

Heike's Creativeplace sagde ...

Wow, wundervolle Buchstaben und so süsse Details, bin begeistert......