søndag den 18. maj 2008

Mit Scrappested *juhuu*

ENDELIG blev det min tur til at få mig et laaaaaaangt bord så jeg havde plads til at scrappe uden at skulle pakke alt til siden når jeg skulle arbejde ved pc'en.


*Taaaaa-daaaaa* må jeg præsentere mit nye scrappe sted. Inkl et par hylder til diverse ting og behøver jeg sige at kommoden ude til højre også er min? Der mangler stadig at blive sat en masse ting på plads men jeg skulle da lige vise jer det. (Man er vel super glad)

Finally its my turn du get my own scrapping place/table where I can craft without having to put everything away when I have to work at my computer
So.... *taaaa-daaaa* here it comes :) Do I have to mention that the shelfes on the right are mine too ;-)
Desværre nåede jeg kun at deltage i ganske få konkurrencer på The Scrap Cat men her er da et bidrag. Der var 11 spørgsmål man skulle stille til en person som kendte mig godt, og udaf dem skulle der være mindst 7 på. Jeg har valgt 8 og alle spørgsmål er flettet sammen med svar og står rundt om blomsterne.
Samtidig blev det min første side til min kommende BOM:) og første gang jeg scrappede 6*12, men ikke sidste gang.


Sadly I didn't have the time to make lots of things for the cypercrop at The Scrap Cat but one thing a made. There was 11 questions to be answered by someone else than oneself. And you had to put at least 7 of the answers on your LO. So I got my husband to answer them and managed to get 8 of them on my Layout. First time I'm scrapping a 6*12, but funny and I think this was my first page/layout for my BOM.

Og sidste men ikke mindst så er der på Heidi's blog en Candy at vinde så bare kom igang alle jer der kan lide stempler og hÄngler og stÄngler:)

At last but not least..look at Heidis blog, there is a candythingi:)

Have a nice evening and happy to have you here again.




8 kommentarer:

Curly sagde ...

Hvor er det bare blevet fedt dit scrap-kontor...! Jeg er misundelig!!
Og er ikke mindst vild med din løsning af opgaven fra cyper croppet, synes det var den bedste :)

maria sagde ...

tillykke med din nye scrap plads, det ser rigtig godt ud.
Super skønt LO i nogle skønne farver

Heike's Creativeplace sagde ...

Hallo Peggy-Sue,

liebe Grüsse aus Deutschland,das ist ein ganz toller Bastelplatz gefällt mir sehr sehr gut......

Heidi sagde ...

Takk for at du ville bli med på blog candy hos meg. Jeg har nå puttet ditt vakre navn i boksen med de andre. Lykke til.

Klem fra Heidi

Trine Emdal sagde ...

he jdet ser da knald godt ud jeg mangeler også bare hyller så er mit scrap hjørne helt færdigt.
og dit lo er super smukt synd det ikke var dig er vande

Heike's Creativeplace sagde ...

Hallo Peggy-Sue,

ich habe dir eine E-Mail geschickt :-)))

Majer sagde ...

Tillykke med dit nye scrappeværelse. Det skal du nok blive glad for :-)

Andrea, sagde ...

Fab LO I love all the flowers you have added and your craft room is so neat and tidy