søndag den 9. marts 2008

Minialbum

Pyyyyyyhha. blogger kører som l*** her til aften så jeg måtte uploade hvert billede for sig.. ikke noget med masse upload for så virkede det ikke.

Mini albummet er til mig selv og som kan ligge i min taske hvor jeg i pauser o.lign. kan kigge på min lille prinsesse og min skønne mand.
Håber I nyder turen i mit album lige så meget som jeg elsker at kigge i det.
My first mini album *yiiihaaa*, its mine and I'm so proud of it. It fits in my bag and I can look in it whenever I want and where ever I like.
Hope you enjoy the look in it like I love to look at it:)
Forside/Front












3 kommentarer:

Anne Thormose sagde ...

Hvor er det bare et skønt lille album med nogle dejlige minder.

Anonym sagde ...

WOW Pegz, det var lige så jeg fik tårer i øjnene, hvor er det smukt. De billeder af Athena er superskønne :-) Dejligt album.

Annie sagde ...

what a beautiful album you made. thank you for leaving a comment on my blog - the Sarah Kay stamps are no longer sold, unfortunately, and the images are sent to me by a friend who is lucky enough to have the stamps. annie x