tirsdag den 4. marts 2008

bryllupskort

Vi skulle have været til bryllup til lørdag men pga det er i nordjylland, med overnatning osv.. ville det blive en for dyr affære så derfor tager kun svigerforældre afsted men vi er da med i gaven:)
Omsider har jeg fundet min egen farvelægningsteknik (hold op sikke et ord). Jeg har ved hver farvelægning følt at noget var galt men denne gang sagde det bare *vupti* og alt føltes rigtigt.

Hav en skøn solskins dag. Her på Fyn er solen i hvertfald flot på en blå himmel, også selvom det er koldt.

Finally I found my own technik for colouring my stamps and this time it felt awsame when I was done. The wedding card is for Kelds uncle and aunt.

Have a nice sunny day, here on Fyn the sun is shinning from a bright blue sky.

4 kommentarer:

Annika sagde ...

Super lækkert kort.
Kan godt lide det stempel du har brugt hen over al baggrundspapiret - hvilket stempel er det?

Mon du kan fortælle/forklare hvordan din teknik er?

Peggy-Sue sagde ...

Annikadk
jeg kan ikke komme ind på din blog så derfor svarer jeg dig her.

Baggrundspapiret er købt sådan så det er ikke et stempel jeg har brugt.

Hvad angår teknikken er den meget let at forklare:)

Annika sagde ...

Det må jeg sige? Undrer mig over det blomstrede/doodlede der er over de 3 ark?

Og har fået rettet, så blogger viser url til min rigtige side - var ikke obs på at den endte på blogger - når nu jeg er på annika.dk..

cammy sagde ...

I want to say once again what a great job you do, it is always very well done way to go peggy-sue!