lørdag den 15. marts 2008

Ballon girl

Hvorfor kommer inspiration altid om aftenen eller for den sags skyld om natten? Altså dette kort blev ihvertfald til sent igår aftes, men sikke jeg hyggede mig.
Jeg havde ikke nogle bogstaver jeg rigtig kunne bruge, og dem jeg havde fået fra Cammy synes jeg var for små til dette kort, så hvad gør man? Jo man tager da stemplerne frem, og forstørrer dem da bare frihånd:). Så man kan sige at det er mine egne bogstaver jeg har brugt som font:)

Materialer: ganske almindelig bazzill karton med struktur, mønsterpapir fra Daisy d's, magnolia stempel motiv, og blomster er QK.

Faktisk synes jeg at Daisy d's laver enormt smukt papir, så hvorfor ikke bruge det indtil man finder noget bedre *GG*
Hav en dejlig dag:)

Why does inspiration always come in the evening or late night? This card is made LATE last night, but i'm very satisfied and had some fun:)

I did not have any letters to use that I thought would be right for this card, so what to do? Well, I had some stamps from Cammy but they where to small for this card so I simply looked at the letter-stamps from her and made them bigger myself:) So hurray for the drawing skills I unfortunately not use so much anymore.

For the card I used normally cardboard from Bazzill, pattern paper from Daisy d's, magnolia image, and the flowers are QK's:)
As a matter of fact, I think Daisy d's making so lovely paper, why not use it :)

Have a nice day, and thanks for dropping by:)

Ingen kommentarer: