lørdag den 22. marts 2008

Back:)

Jeg har været "lidt væk" fra bloggen da jeg har siddet og lavet et par af konkurrence bidragene til Convention i april. Desværre må de jo ikke uploades så I er nødt til at vente til efter den 5 april.

I have been "away" from the blog some days but have been working on some ideas for the Convention in april. Unfortunatly I can't put them online before after the Convention (and the competions). So come back and see'em after 5 April.

Mit andet julekort:) efter scanning lavede jeg "hvide streger" på bladene der hører til blomsten:)
Jeg ville ikke sætte magnolia pigen på en bænk eller noget som man altid gør men valgte at gøre som om hun siger på en bakke eller noget:)

My second christmas card this year, and after scanning the image i added some "white stripes" to the green leaves.
I didn't want to put the magnolia girl on a bench or anything like ususal but decides to try a hill or something like that:)


Annie fra UK sendte mig et smukt kort og et par stempelaftryk af Magnolia design. Nu skal jeg så bare finde udaf hvor de skal bruges og til hvad. Problemet er lidt at de er stemplet på "normalt" karton så jeg kan ikke farvelægge dem med akvarel blyanterne:(

Annie from the UK mailed me some Magnolia images on "normal" cardstock, so now I have to find what and how to do:) I can't colour them with my water colours but sure I'll find a way :)
Enclosed she made a lovely card for me too - thanks so much Annie:)

2 kommentarer:

Julie sagde ...

I do like your Christmas card, lovely papers and she looks great sitting on her hill

Ragna sagde ...

Jeg ved godt denne kommentar kommer lidt sent. Men jeg vil bare lige sige at til stempelkurset til scrap i det jyske hos Sofie fra Sofies kælder, der var stempeltrykkene også stemplet på almindeligt karton, og vi farvelagde med akvaral blyanter. Sofie bruger vist nok altid almindeligt karton. Du skal bare bruge utroligt lidt vand, så går det.