lørdag den 20. august 2011

Invitationer og et Layout

Så blev layoutet fra den anden dag færdig... Christiane Müller kom med et par ideer. Tak til Stinne men jeg havde lavet det færdigt inden jeg fik din besked :)
Jeg har valgt at skrive journalingen i den runde i midten og teksten er således " vuggestue personalet ved at mor hader at gå fra dig når du græder så derfor tog de disse billeder for at vise hende du er helt ok. Her leger du med Aja"
Nogle af læberne på det grønne papir har jeg embosset med klar embossing pulver.

The layout from the other day - finished with some help/ideas from Christiane Müller.


Invitationer til Athenas 5 års fødselsdag - Anette mente at jeg ville give de andre mødre stress over denne invitation at skulle hamle op med :). Og ja der er faktisk også fire drenge der skal med :)

Some invitations for Athenas 5th birthday - 4 boys are invited too:)

Naturligvis skulle Athena også selv have en og hun var meget glad for den og sagde den var sej - man er vel en sød mor :)

Athena got one herself - otherwise she would be sad I think - She said I was cool:)

Indersiden af Inviten:)
The Inside of the invitation

Og lige en mere til en veninde..
One for her friend

Have a nice weekend out there

2 kommentarer:

Anne Thormose sagde ...

Så det var dét, du skulle bruge skabelonen til. ;o) Godt at du fandt ud af det, for det ser rigtig godt ud.

Christiane sagde ...

yepp, fantastico!!! :))