mandag den 15. august 2011

Har brug for hjælp - need some help :)

Så er jeg her igen og har brug for lidt hjælp :).
Disse billeder ( som normalt er i farve) blev taget i vuggestuen i torsdags - pædagogerne synes jeg skulle have et bevis på han var ok når jeg ikke var der - wonder why ;);)
Jeg valgte at printe dem i sort/hvid da jeg synes de simpelthen bliver meget mere udtryksfulde.
Nå men, mit problem er at jeg ALLEREDE har sat den grønne dims fast INDEN jeg fik lavet huller som kunne være en falsk syning eller noget. Så mit spørgsmål er:
"hvad skal jeg gøre ved den nu og hvad skal der ellers på layoutet"?
Jeg har endnu ikke sat pynt på da jeg synes det er ret svært med drenge layout når jeg kun har scrappet piger :)
Hey there, I'm back and this time I "need a little help from a friend" (*singing* - btw who is singing that song?)
I had theese pictures printet in B/W 'cause I think they are much better that way :).  I adhered the green thingy BEFORE piercing holes in it and now what to do?
And I DIDN'T put on any bling yet, 'cause I think its hard to scrap a boys layout now that I've only tried girly stuff :)
So any suggestions?

Have a nice day out there :)






1 kommentar:

Stinne sagde ...

Hejsa

JA jeg har jo læst om jer i Ude og hjemme... og ja - nr 4 kommer om en lille mdr. tid. Gudskelov.... en lille pige mere...så nu er der dømt rigtig demokrati i hjemmet!

Hvad med at lave syning i kanten af den grønne eller en masse knapper i kanten med samme farve skema!

KNUS Stinne

PS tillykke med lille manden!