fredag den 12. august 2011

I'm back - jeg er tilbage :)

SÅ er jeg endelig tilbage :). Der er ikke et scrap indlæg idag men der kommer nogle de næste par dage - jeg har nemlig fået lysten totalt tilbage og har også tiden nu -Skønt.
I'm back, and the next couple of days you'll see what I've been doing lately :)
Ok.. nu er "lillemanden" allerede blevet et år, tiden er gået stærkt og jeg har ikke rigtig haft tid til at scrappe det store.
Her er han på sin 1 års dag den 4 august om morgenen.
Okay... now that my "little one" is one year old, I finally have some time for scrapping. But hey.. where did time go? Here he is on his 1 birthday on august 4th.
Min "lille" dreng i vuggestuen hvor han bliver fejret - har han ikke skønne blå øjne *smelt smelt*
My little boy on his birthday in the daycare center? Have no idea what its called in english. Its where small children from 0-3 years go before kindergarden here in Denmark.
Ja man er vel dreng med stort D, han elsker fodbolde, ja generelt bolde. Og han er sgu hammer god til at sparke og har været siden han for lang tid siden begyndte at gå.
He is a boy with a big B, he loves to play football and he's already good at it, alhough he is only a year old.
Her er mine to skønne unger.. og hold op hvor er de glade for hinanden.
My two lovely kids... they really love eachother:)
Tak fordi du kiggede forbi - sidste billede er undertegnede og min skønne datter :)
And thanks for stopping by - this last picture is my daughter and me :)

1 kommentar:

Anne Thormose sagde ...

Det var da også på tide, at du viste nogle billeder af lillemanden. ;o)
Skønne unger, du har.

Glæder mig til at se, hvad du har lavet af kreative ting.