mandag den 27. juli 2009

Mormor og Morfars bog

Desværre er har jeg forlagt mine forældres 8*8" album da jeg engang skulle have det med hjem. Jeg fandt det heller ikke da vi flyttede, så hvor det befinder sig ved jeg slet ikke.

Men i al fald har jeg købt et nyt og har fremkaldt de samme billeder og starter nu forfra. Jeg har allerede lavet nogle fra efter den tid jeg var nået til, men idag tog jeg mig selv i nakken og fik startet på de billeder jeg allerede har scrappet en gang før.

Jeg er glad for jeg havde taget billeder af de færdige layouts fra december 2006 og jeg må sige jeg synes bedre om min stil nu end dengang.

Unfortunatly the album that belonged to my parents has mystically disappeared when I once had to borrow it home with me. BUT:.. I must say I'm happy to start over with this album ( I have pictures of the old once) because my style has changes so much.
I made the other album in december 2006 ( 1 month after I started scrapping for real) and oh boy what a change :)


Side 1 hvor Athena er ganske få minutter gammel
Page one - Athena is only a few minutes old:)

Side 2 - lykkelige forældre må man sige:)
Page two - happy parents

side 3 - stolt mormor - 3. barnebarn men første pige:)
page three - proud grandma - 3. grandchild but first girl:)

Side 17 - har spist skorper :) og hun havde jo altså krummer OVERALT
page 17 - she is eating some cracker, and boy oh boy.. she had crums (spelled?) ALLOVER

Side 19 - En af de første udelegedag efter hun har lært at sidde selv
page 19 - one of the first play outside days, when she just had learned to sit by herself:)

54487-241-066A154D80C7C4C76D2ADA626F995DDC



4 kommentarer:

Naja Dorph Willumsen sagde ...

det ser ski da rigtig godt ud søde

Anne Thormose sagde ...

Skønne layouts - man får helt lyst til at scrappe babybilleder igen, men det må vist blive de gamle - der kommer jo nok ikke nye til..... ;o)

troll13 sagde ...

Øv, hvor trist, at du ikke kan finde albummet. Jeg tager hatten af, for at du laver et nyt :o)
Det er bare super flot, med rigtig mange søde detaljer.
P.S. Ang. min nye kat, så har du ret i, at de skal være 12 uger. Men jeg ringede til dyrelægen og hun mente at det var bedre at få den som 10 uger, mens vi havde ferie ;o))) Og ja jeg tænkte også på Whishkas reklamerne ;o)))

Petra/Paradise sagde ...

nämen ojojoj!! Vad du legat i!!
jisses vad många lo´s du skapat!
Superfina allesammans!
Svårt att utnämna en favorit.
Tusen tack för dina ord inne hos mej *glad*
Har lyssnat på ditt råd att kontakta läkare.
Kraaaam