lørdag den 10. december 2011

Min blog - mig der bestemmer

Min blog og mig der bestemmer har idag fået en helt ny tone.
Jeg havde skrevet et indlæg på et forum hvor jeg er kommet meget men for første gang havde brug for at dele noget med nogen og evt. få et par råd. Eller bare lidt glade miner.. i stedet endte det med at indlægget blev slettet fordi nogle følte sig provokeret og en anden følte sig hængt ud.
Trist trist trist.. personen jeg talte om var slet ikke nævnt ved ord - jeg havde endda skrevet at jeg savnede vedkommende meget.. men nej nej.

Så hvis DU er en af dem der føler sig provokeret så undlad nogensinde at besøge min blog igen - du har intet at søge her når DU blot vil snage.


Alle i andre - hav en vidunderlig weekend og nyd den med familien, venner, scrap eller noget helt andet.

Knus fra mig.

1 kommentar:

Anne Thormose sagde ...

Vi kommer vist alle ud for situationer i livet, hvor vi har brug for at vende tankerne med nogle "neutrale", som egentlig blot bare skal lytte - og måske komme med et smil eller et velment råd. Håber du nåede at få lidt ud af dit indlæg, inden det blev slettet. Jeg har i hvert fald ikke i sinde, at droppe din blog - så let slipper du ikke af med mig. ;o) Sender lidt knus og julestemning din vej.