onsdag den 7. december 2011

Layout in a Frame :)

Hej Allesammen

Puha.. det er godt nok lang tid siden jeg har blogget så nu må jeg da lige få opdateret og huske at få det gjort noget oftere.

Her er et Layout af mine to skønne unger - det er til os selv og hænger nu på væggen hjemme i stuen.
Jeg prøvede mig med sort-hvide billeder og det er bestemt ikke sidste gang - der er mange flere farvevalg fordi man ikke er begrænset af farverne i billedet.

 

  Ellers laver jeg julekort i stor stil, lige så hurtigt som jeg får dem lavet ryger de i vendingen igen. Men har planer om at få lavet mine egne idag - hvem ved, måske er jeg heldig at få dem alle lavet :)

Hav en rigtig god 7. december derude :)


5 kommentarer:

Anne Thormose sagde ...

Skønt layout - og sikke dejlige billeder.
Julekort! Ups, og jeg troede, jeg var med julemæssigt! Det kunne godt være, at man lige skulle finde lidt papir frem i eftermiddag.

Unknown sagde ...

Det ser bare så lækkert ud. Og julekort... pyha, dem skal jeg have lavet :)

Pia Odgaard sagde ...

Lækkert LO. Vil med farverne :)

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Hvor er det smukt... skønne farver du har sat sammen med de dejlige billeder.

morkaren sagde ...

Det er da blevet virkelig flot, sort/hvid foto gir mange mugligheder som du selv skriver, og sikken nogle dejlige unger du har. v.h.morkaren.