tirsdag den 5. august 2008

lomme invite / pocket invite

En invitation til Athena og min fødselsdag :) disse 4 er til en dag og de sidste to til en anden:). Pigen er Lola fra Sugar Nellie

An invitation for Athenas and mine upcoming birthdays. All stamps are Lola from suger nellie


indeni kortet hvor man kan se invite og ønsker for os begge to
Inside of the card containing an invite, and wishlist for both of us:)

Materialer / Materials
Cardstock from Bazix
random ribbon
Lola with flowers, Lola with gift, Lola with bird from Sugar Nellie
colored with Stampin' up Ink pads, "more Mustard", "real red", "mellow moss", "creamy caramel", "cameo coral"
Letters: Moose (or something like that) alphabet from QK for the squeezer:)
stapler
bonefolder, sticky strip, cat eye"chesnut roan":)

hope you enjoyed your visit:)

5 kommentarer:

flatis stempelwelt sagde ...

Eine schöne Idee für Einladungskarten

xxx Sonja

Cowgirl sagde ...

Ih, nogle søde kort...
Jeg har tildelt dig en award - kig forbi min blog...

Conibaer sagde ...

Wow! Die sind echt klasse geworden!

Karina Beck sagde ...

Søde og kreative invitationer

Tanja sagde ...

Sikke nogle søde kort... :o)
Tjek min blog for jeg har tildelt din en Award...

Scrapknuzz Tanja .o)