onsdag den 15. januar 2014

Back in Business :)

Halløj alle sammen

Så er jeg tilbage og jeg må jo indrømme det er NOOOOOOGET tid siden jeg har været online eller faktisk haft med scrap at gøre. Det er ved at være snart 2 år siden jeg sådan rigtig har lavet noget, så der er helt sikkert sket en masse siden da - time to catch up then :)

Jamen hvad er der sket? I mellemtiden er min "lille" søn jo allerede 3½ år gammel og Athena er 7½:) Vi bor imellemtiden i Sønderborg hvor jeg og ungerne flyttede til i sommer - en rigtig god beslutning selvom det er underligt at være tilbage.

Hvad angår scrap har jeg via min veninde fra folkeskolen fået lysten til scrap igen. Så I kommer til at se mig noget mere derude igen:)

Håber du/I får en god dag trods det triste grå blæsevejr jeg kan se herfra sofaen.

Ingen kommentarer: