fredag den 19. juni 2009

Bytte billeder / switch pictures

Nogen gange tænker jeg tit på om man skulle prøve at bytte billeder og lave et layout for en anden og omvendt. Det kunne være sjovt at se hvad andre kan få ud af billederne - og en anden måde at få inspiration måske?
Nogen der kunne være interesseret?

Sometimes I think about the idea from the US where you switch pictures with someone else and to see what they get out of the pictures. Also to learn more about techniques.. someone interested?

3 kommentarer:

Maj-Britt Soegaard sagde ...

Hej Søde, det var da en go´ ide ;-) Jeg kunne godt tænke mig at bytte et foto med dig.

Har jeg fortalt dig, at jeg snart skal være StampinUp-Demnonstrator??? Så "skal" du komme til min workshop :-))))

Naja Dorph Willumsen sagde ...

jeg er godt nok ikke så langt væk som dem i US meeen jeg vil da gerne bytte billeder :D kunne være underholdene

Kirsten Gro sagde ...

Jeg vil da også gerne være med på billedbytning.