søndag den 18. januar 2009

Midnatscrap / midnightscrapping:)

Endelig er min lyst til at scrappe kommet tilbage. Men de sidste 5 måneder har været hårde synes jeg - men nu går det endelig fremad.
Fredag aften var jeg hos Multiscrap til midnatscrap med Scrap e disserne og andre:) det var kanon hyggeligt.
Herunder er der to bidrag fra mig til to konkurrencer. Jeg vandt dog ikke men bare det jeg fik lavet to Layouts var fedt.

Finally I've been scrapping again, and oh that was so wonderful, but the last 5 month has been very hard on me - but I'm back:)
Friday night I was at Multiscrap from 5pm - midnight:).
Here you see two Layouts for two challenges I tried to make some for. I didn't win - but hey I made two layouts:)

My sweet Princess on Christmas eve :)
Ehm.. and me. The Text says something about the first picture of me taken at my first job as Teacher after graduating:)

Hope you liked what you see.... ohh my counter passed 10,000 without me notising it.. maybe there will be a blog candy soon:) - Stay tuned.


8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det blev to rigtig fine LO. Jeg har det lidt svært med den gule farve til lilla, men jo mere jeg ser det jo bedre falder det i min smag. En super dejlig aften hos Multiscrap.

Unknown sagde ...

det er nogle rigtig gode LO....

Anne Thormose sagde ...

Hvor er Athena bare kær på de billeder - so cute....! ;o)

Skønt layout med dig selv - der er vist andre, der også er temmelig fotogen. ;o)

Naja Dorph Willumsen sagde ...

2 meget flotte lo'er ;) og takker for en super sjov og god aften i dit selskab i fredags :D

Caspers farmor sagde ...

Hej. Flotte LO du der har fået lavet. Lækkert at have et familiemedlem der er kreativ og hvor jeg kan henvende mig i så fald at jeg har brug for en scrapbook. Hils.

Cowgirl sagde ...

Hvor er hun dog skøn og sikke et flot LO - elsker den tekst du har brugt og farverne

~Nancy~ sagde ...

Gorgeous creations again girlie!!! Have a great week! XOXO

Heike's Creativeplace sagde ...

Wow, Peggy-Sue deine Layouts sehen wunderschön aus, tolle Farben und Details.......

Schaue mal auf meinem Blog, da habe ich was für dich :-)))....

Lg.Heike